tirsdag 26. oktober 2010

Neimen så GLEM det, da

Det var da en latterlig liten respons å få vedrørende coverlåter?!! Og så jeg som trodde jeg hadde mange relativt engasjerte og musikkinteresserte Facebook-venner?! Greit nok, vi finner vel alltids gode låter, men du skal altså bare glemme å klage på repertoaret dersom du noen gang skulle ende opp på et julebord hvor vi spiller. Så det så.

Jada jada, det kan vel handle om andre ting også. Kanskje du ikke skjønte hvor du skulle skrive? Kanskje du tilfeldigvis prøvde å skrive akkurat mens jeg endra litt på kommentarinnstillingene, og så skjedde det en kræsj i brøkdelen av et sekund, og alt ut over det tok for mye tid? Kanskje ble det for mye for deg når du attpåtil måtte skrive inn en bekreftelseskode, så du gav bare opp? Eller kanskje du bare snoker rundt og rett og slett ikke gidder??! 

Kilde: Blogger help på google.com














Jaja, da. Synd for deg. Og oss. Og alle som skal på julebord. Og alle stakkars artistene som har laget alle disse fantastiske låtene som ingen gidder å nevne.

Kilde: www.zazzle.com






















Vi får vel tenke sjæl, vi.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Know your enemy med Greenday
Whats the point med Jonossi

Anonym sa...

Neimen så kult at du har blågg og spiller i ørkenråkkbænd. Ørkenråkk er en fantastisk musikkform. Selvsagt vil jeg gi noen forslag! En som virkelig setter stemninga er Clap Your Hands med Audio Adrenaline, ikke så vanskelig heller. De har mange flotte og spillbare låter. Foreslår ellers Hate to say I told you so med The Hives. Gærne svensker, men vil funke som ørkenrock. Det samme gjelder vel I Got Mine med The Black Keys.
Skal se om jeg kan hoste opp noe mer mellow til fylleklininga rett før stengetid. Greit bandnavn forresten, selv om alle mine forslag var bedre. Derf

Anonym sa...

Jadda!!! To nydelige låter av samme band som er perfekte når lyset dempes: My heart og Pills av fantastiske The Perishers! Hva er det disse svenskene spiser egentlig??? Derf

marit@vanishingvegas.com sa...

Se hær ja...endelig litt STEMNING!! :) Takk og takk, Anne-Grethe og Derf Fesoj.