mandag 25. oktober 2010

What to play??! Innspill mottas med takk.

For folk som har lest mine tidligere blogger, så kommer det nok ikke som noen stor overraskelse at jeg blogger når jeg egentlig har minst tid til det. Sånn som nå, for eksempel.

Egentlig skulle jeg som vanlig på quiz i dag, siden mandag er quiz-dag,(se http://www.quizzekampen.no/index.htm og http://quizmastersvoice.blogspot.com/), men på grunn av frafall på laget valgte vi å stå over i dag. Det lå dessuten an til at det kunne bli øving i dag, istedet for onsdag, og det hadde jo heller ikke vært feil... Men det endte altså opp med ingen av delene.


Anyway. Tid er penger -eller, ikke egentlig, siden jeg ikke får overtidsbetaling, - men tid er iallfall tid, og det kan man som lærer aldri få nok av...ergo burde en ekstra ledig kveld resultere i en ekstra arbeidsinnsats akkurat i dag. Bare for å få unna litt av toppene, om ikke annet. Meeeeeeen, som dere vet: Dårlig tid = mer blogging. 


Kilde: http://cartoonnoise.net/2008/02/














Så derfor.

Men altså, når det nå ikke ble verken quiz eller øving, og jeg plutselig har frigjort masse tid som jeg kunne (og sikkert også burde) brukt til jobb, så sitter jeg heller her og tenker på spillejobben i november. Julebord. Og ettersom vi i stor grad har brukt øvingene det siste halve året på våre egne låter, så  blir det alltid litt hes-bles i forkant av type julebord-spilling, for da må man liksom kjøre en hel del cover. Og da må man jo også tenke.

Mange coverlåter er på en måte så godt som selvskrevne på julebordrepertoaret, men det er jo ikke nødvendigvis alltid at det som vi gjerne spiller er det som du gjerne vil høre?! Av den grunn blir dagens spørsmål: Hva slags låter kunne akkurat du kunne tenkt deg til å høre dersom det var du som skulle på julebord?!

Gode innspill mottas med takk og bukk :)

Ingen kommentarer: