onsdag 24. november 2010

Musikk og sånt

"Lenge" siden sist nå...har vel rett og slett hatt for god tid til å skrive blogginnlegg?

Øving forrige uke var helt ok, uten at det mante fram den store bloggetrangen. I kveld er det øving igjen, og selv om jeg er utrolig trøtt og helst hadde sett at jeg hadde hatt tid til en seriøs middagskvil, så ser jeg fram til det. Og satser på at bedøvelsen fra tannlegebesøket går helt ut til da...en smule nummen i munnen, kan man si.

John Arild har forresten gjort en formidabel jobb med "My Persuader" i det siste. Vet ikke helt sikkert om han anser seg som hundre prosent ferdig, men resultatet er i høy grad presentabelt nå, i forhold til hva det var tidligere. Låten kan du forøvrig høre på www.vanishingvegas.com.

Musikk er en finfin ting, forresten. Og Spotify er jo helt genialt, det vet alle som bruker det. Jeg er likevel fortsatt fan av cd'er, og etter en lang periode med KUN Spotify og lite shopping, så har jeg gjort comeback i det siste. Hadde dessuten litt å ta igjen, siden jeg har bestemt meg for å kjøpe iallfall EN skive i måneden hos Musikkverket i Bodø, og har hengt litt etter. Synes nemlig det er så BRA at de guttene starta opp igjen, - var tragisk at en by som Bodø ikke skulle ha en eneste musikksjappe. Av den grunn ønsker jeg også å bidra til at de kan bli værende, så da er det bare å trå til.

Platekjøp de siste 3-4 ukene:








    Lett blanding, med andre ord, men mye bra å finne på alle disse skivene. Og apropos Skambankt, da, så har de konsert på Sinus 4. desember. Det gleder jeg meg stort til.

    Men først er det øving. Og det ser jeg også fram til!


    Ha en finfin kveld. I will for sure, anyway.

    Ingen kommentarer: