søndag 16. januar 2011

Hæppi totusenogelleve!

Jadda, så var det rett og slett et nytt ÅR, og mye har skjedd siden sist. Blant annet har jeg jo hatt juleferie, og når jeg har mye fri og mye tid, så blir det jo som kjent lite blogging. Skal prøve å skjerpe meg i det nye året, men det løser seg vel naturlig i takt med tidsklemma som presser på igjen.

Bandmessig først, kanskje? Vi hadde vår første "ordentlige" gig på Julejammen på Fauske Hotell den 30. desember. En fin måte å avslutte året på, i grunn, og det var definitivt kult å endelig få kunne spille noen egne låter for allmennheten. Mindre stilig var det at lyden dessverre var crap i n´te potens, da, - massiv feeding og minimalt med monitorlyd er relativt problematisk når man står på scenen. Meeeeen, det får så være, siden dette var utenfor vår kontroll...og derfor, omstendighetene tatt i betraktning, så sier vi oss rett og slett ganske så fornøyde med hele greia. Totalt spilte vi 5 låter, hvorav 4 egne:
  1. Words Of Wisdom
  2. Falling Into My World
  3. Stare
  4. Always Alone
  5. Hurt (Cover. Nine Inch Nails / Johnny Cash)
En liten smakebit kan du høre her, og best lyd får du selvsagt med et godt headset. Ta forøvrig høyde for vedvarende feeding...



Og ellers, da? Jo, takk, mye bra å melde herfra. Bare hør...

Én: Jeg skriver mitt første blogginnlegg på min fantastiske MacBook Pro. Er særdeles fornøyd med nyanskaffelsen etter en drøy måned med vidunderet i eie, og jeg sliter allerede med styreflata på jobb-pcen... -Den lystrer ikke når jeg veksler mellom 2, 3 eller 4 fingre...!




To, tre, fire og fem: Jeg kjøpte 4 nye skiver her om dagen:








Seks: Det råeste av alt. Jeg har bestilt tur til Nederland i juni, både fly og hotell er i boks. Det betyr 3 dager til ende på festival, med headlinerne Coldplay, Kings of Leon og Foo Fighters!! Og den totale line-upen er på 35-40 band, så jeg ser ikke bort fra flere positive overraskelser etterhvert som de øvrige navnene slippes...FETT!




Så langt tyder altså mye på at dette blir et bra år, så HÆPPI 2011, godtfolk!

Ingen kommentarer: